poniedziałek, 6 lipca 2015

Liebster Awards Blog #1

29.06.2015 r. dostałam pierwszą nominację do Liebster Awards Blog (w skórcie LBA). 
Za nominację bardzo serdecznie dziękuję Fay Qwerty
Naprawdę się tego nie spodziewałam! 



Oto pytania, które zadała mi Fay Qwerty:

1. Jaki jest Twój ulubiony kwiat? 
Moim ulubionym kwiatem jest róża. 

2. Jaka jest Twoja ulubiona aktorka? 
Cóż.. Musze przyznać, iż lubię wiele aktorek. Jednakże.. Moją ulubioną aktorką jest: Jennifer Aniston, Jennifer Lopez, Cameron Diaz

3. Jakie jest Twoje ulubione danie? 
W sumie.. Mam wiele takich dań.. Trudno jest mi powiedzieć, które z nich lubię najbardziej, ponieważ.. Lubię na przykład pizzę, zupę cebulową, rosół, ogólnie fast-foody. Lubię też karkówkę, kotlety schabowe z młodymi ziemniakami, ciastka, czekoladę i wszelakie słodycze.. 

4. Jaki według Ciebie powinien być najlepszy przyjaciel ?
Według mnie najlepszy przyjaciel powinien być pełen empatii, powinien mieć poczucie humoru, powinien też słuchać i doradzać. Poza tym.. Najlepszy przyjaciel powinien mieć również czas dla swoich przyjaciół, aby móc się z nimi spotkać np. na piwie czy pizzy.

5. Jak reagujesz na nieoczekiwany wyjazd za granicę ?
Najpierw jestem w szoku, że w ogóle taki wyjazd został mi zaproponowany, a potem panikuję.. Chodzę nerwowo po pokoju i szukam swojej walizki, aby móc się spakować. Jeszcze przed samym wyjazdem sprawdzam chyba ze 100 razy, czy wzięłam to, co powinnam.. 

6. Na jakim instrumencie chciałbyś/ chciałabyś grać ? 
Z całego serca chciałabym umieć grać na gitarze. Do tej pory uczyłam się grać na dzwonkach chromatycznych, ale podarowałam je mojemu siostrzeńcowi. Teraz próbuję swoich sił w grze na organach. Jak na razie kiepsko mi to idzie.. Mam jednak nadzieję, że kiedyś będę mogła zagrać chociażby jakąś kolędę..

7. Gdzie jest Twój wymarzony dom. W mieście czy na wsi? 
Mój wymarzony dom znajduje się w mieście. W mieście się urodziłam, wychowywałam się również w mieście i to z mieszkaniem w mieście wiążę swoją przyszłość. Nigdy w życiu nie chciałabym mieszkać mieszkać na wsi.. Nie lubię spokoju wsi, zapachu obornika czy rannego piania koguta.. Drażnią mnie takie rzeczy. Ja, jestem dziewczyną z miasta i to właśnie zgiełk miasta najbardziej mi odpowiada. Naprawdę, na wsi zanudziłabym się na śmierć!

8. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości? 
Cóż.. O to pytali mnie już w przedszkolu... I za każdym razem odpowiedź była taka sama: chcę być psychologiem/pedagogiem. A teraz dodatkowo, przez to, że pomagam Pani Marcie Grzebule przy korektach Jej powieści, sama chciałabym zostać pisarką. Niektórzy Czytelnicy, którzy czytają moje opowiadania (umieszczane na blogu Opowiadania Zmierzchem pisane), uważają, że mam talent do pisania, więc kto wie.. Może jednak napiszę i wydam kiedyś jakąś swoją książkę..

9. Jak oceniasz mój blog? 0-10 
Cóż.. Widzę, że dopiero zaczynasz, dlatego oceniam Twój blog na 10. Uważam, że pisanie o podróżach, modzie i sprawach codziennych to idealny pomysł, aby zacząć blogowanie od nowa. 

10. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? 
Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie.. Aczkolwiek wiem, że zdarzają się takie przypadki.. 

11. Jaki jest Twój wymarzony dzień?
Cisza, spokój i wolny czas, który mogę poświęcić na pisanie kolejnych rozdziałów opowiadań już istniejących lub nowych opowiadań... Ewentualnie jest to dzień poświęcony na czytanie książek, snuciu refleksji na temat życia i pisaniu recenzji tych książek. Poza tym.. Nie lubię, gdy jest zbyt gorąco, ponieważ wtedy brak mi tchu w piersiach, a nawet mogę w takie dni omdlewać... Wolę jednak, gdy jest tak średnio (ani za ciepło, ani za zimno) i jeszcze, gdy pada deszcz..

2 komentarze:

  1. Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi pełne miłych słów. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog, a na ten blog zajrzę jeszcze nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Ci za nominację do Liebster Awards! Cieszę się, że mój blog podoba się Tobie. ;) Zapraszam oczywiście na niego częściej!

      Pozdrawiam
      Autorka Bloga ;)

      Usuń